ta ingen skit

Hmm vad ska man säga, skit dag på jobbet idag med! Börja med att jag såg att jag hade missat samtal fån jobber när jag va påväg till tåget, vilket betyder att dom ville att jag skulle börja jobba tidigare, så när jag kommer dit så får jag bara ta en halv cigg sen ut å jobba, började en kvart tidigare, sen en idot kärring som sa att jag lurade henne för att rabatten inte dragits av :S va inte äns av mig hon hade handlat haha fan va sur jag blev,
äckel va inen som vanligt vilket försämrar dagen och min rast blev sen + att jag hade ju börjat tidigare å jag va röksugen så va irriterad hela tiden .. sen i slutat av dagen va det en kärring inne som jag hade sån lust å slå sönder haha ..  orkar inte äns skriva men fan va irriterad man blev ..

Efter jobbet träffade jag Malin för en fika,  nice nice =)
Och mitt pass va klart idag :D:D så jag och mamma åkte till Allingsås för att hämta det efter jag och malin hade fikat, hahaha jag ser ut so men alien på kortet! 

så e här kortet får jag stå ut med några år till

så nu är man äntligen hemma, ska bara ta de lugnt =)
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0