skit dag

Dagen började skit med att man fick springa till tåget, sen fortsatte det bajs hela dagen på jobbet, fick sitta i kassan + ha själv scanningen samtidgt, stressat + att jag skulle på möte sen, hatar möte och sen hade jag hand om rasterna å kassorna funkar inte å allt va kaos .. skit dag på jobbet, äckel va inne också vilket inte gör nått bättre!
sen när jag slutat fick jag springa till tåget igen för att hinna, så åkte jag cilla rosie sofia och jossan till stan, drog till victoria en snabbis sen till mirakel, käka as god mat :P sen drog vi till bergakungen, jag sofia och jossan tog oss varsin drink sen blev det bio =) kollade på step brothers, rätt ball film :P  Vet att jag ifortsättningen vill gå till bergakungen om man ska på bio iaf, as gött där man satt, brukar alltid vara att man har nån lång jävel framförsig på bion så man knappt ser, men här va det skit bra för raden framför satt en bit ner så det va perfekt :D

missade det tåget vi trodde vi skulle åka med hem, så det fick blir 17 övr 12, kom hem för en stund sen nu så ska la sova snart... 

fan skulle jobbat as skön tid på  fredag men så blev de ändrat så jag har tråk tid, sen ska jag jobba lördag nu också, ångrar mig som fan att jag sa ja till det!  så nu igen då, 3 arbtsdagar kvar! Hoppas värkligen dom andra blir bättre än idag annars dör jag fan! 


Sofia jossan & jag (sofias student)

rosie,sofia,jossan & cilla (sofias student igen :P) 
fick bli dom här bilerna eftersom man inte har från idag =)

Kommentarer
Postat av: alex

Haha då jobbar vi båda två :P fast jag jobbar söndag också. Det är bara att bita ihopp, det kommer kännas gött i thailand=) Lön tycker vi om! jag är ledig imorn, du kan väl slå en signal på förmiddagen eller kvällen? vet inte hur du jobbar. ring när det passar, ring hem :) puss

2008-11-12 @ 10:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0