Paket till mig :P

Japp idag fick man paket :D beställde ju från H&M förra veckan, gött att de kom innan man åkt iväg hehe :P

Köpte denna svarta spettsklänningen från H&M, hade ju testat den innan i stan, fast ville ha e storlek mindre och dom hade det inte där så beställde när jag kom hem, men så nu när jag fick den var det inte samma som jag testat, skit lika e dom ju .. men denna får bli bra =)  Beställde också ett vanligt vitt linne :) alltid bra att ha
Va tvungen och köpa hudkräm & sminkborttagning idag med (dermalogica) svindyrt, blev 1000 spänn för dessa 2 produkter, man kan hitta billigare på sidor på internet men hade inte tid för det nu :/ 
klänningen
linnet 

Kommentarer
Postat av: Carro

Skit snygg klänning, hur mycket kostade den?

2008-11-12 @ 23:14:53
URL: http://caaarolineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0