natti

Kollat på greys =) fan att det inte går varje dag :P nu är man skit trött så ska straxt sova.. beställde 2 grejejr till från H& men de lägegr jag upp sen när jag fått hem det om det passar=)
 
äckel va inne idag igen, han slutar ju aldrig, försöker ignorera han!

Thailand närmar sig å det känsn som man ska göra så mycket innan :S haah ska hinna träffa alex, jag och alex jag ska åka med ska träffas å planera lite sånt, sofia fyller år, man jobbar, ska nog till morfar 1 dag  å massa småsaker, tiden går ändå rätt snabbt fram, vilket är bra för jag vill bort från sverige :D klarar inte av den här kylan :P  fan vad kul vi kommr ha när vi väl kommit iväg :D

god natt /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0