Från igår =)

Japp gårdagen då,  jag & rosie drog till deras jobb, victoria, tog nån öl och shott å tjöta =)  jävligt mycket folk där, sen när cilla hade slutat drog vi till ferdinand, träffade först på pär utanför sen träffade vi Niklas och Isse, sjukt längesen man träffade dom, flera år sen så det va riktigt kul :D Satt och tjöta med dom hela kvällen sen blev det att man gick upp på dansgolvet haha :D  Tog  sista tåget hem så va la hemma runt 4,  Jävligt lyckad kväll igår :D  brukar aldrig bli det men igår hade vi fan kul :) hoppas på mer sånna kvällar !

Hhah sorry rosie men dina ögon & min kamera funkar inte så bra ihop :P
cilla & isse =) rooosie
hade inte alls många bilder på min kamera   och inte fått dom andra än  så får lägga upp nånannagång =)

Kommentarer
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg snygging! (:

2008-11-02 @ 21:20:48
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: alexandra

HAHAHA ISSE`?

2008-11-03 @ 10:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0