Ännu en dålig dag

Japp började ju inte precis lyckat idag,stressa som fan men hann till tåget.. dagen gick skit segt på jobbet! Haft huvudvärk typ hela dagen, tog tablett på rasten men sen kom den tillbaka så hållt på så hela tiden..
Känner mig så irriterad hela tiden när jag är där! Thailand kan inte komma en bättre tid än nu!  Nu har man imorgon kvar på jobbet, skit tid å jobba men får fan hålla ut hehe .. hoppas på att få gå tidigare också (a)

Efter jobbet träffade jag alex :D stått ute i regnet å typ 1 och en halv timma å tjötat nu :D Kul att man hann träffa dig innan du flyttar :) ses vid jul igen :D  Man träffar aldrig på folk i lerum typ men nu när vi står å tjötar gick flera förbi från gamla skolan . rätt ballt ändå :P 

bild från när alex bodde i stenungsund (alex lite dragen å jag ser ut som en spegel i ansiktet haha )

Nu ska jag käka godis och ta mig en varm dusch tror jag =) skönt på ett sätt att inte börja 06.55 som jag alltid annars gör när jag jobbar lördagar! 

Kommentarer
Postat av: alexandra

:O:O:O EMMA VILKEN JÄÄÄÄÄVLA BILD :O

2008-11-16 @ 20:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0