Segt



Segt har skit tråkigt för alla ska sova, men kul att morfar e här iaf =)
Fan kom på de, idag va de inne en kund som brukar vara inne, å början va han rätt trevlig så som vanliga kunder men nu är han äcklig, uuush å fråga när jag å han skulle träffas å om jag hade mail å shit, lika gamal som min pappa eller äldre haha
Det värsta e att han e inne ofta å han börjar bli för jobbig nu, suh =(
Å psykopaten blir också jobbigare

Aja har iaf fått lite å dricka idag, soft soft men vill ha mer :P hehe
ska la försöka sova om en stund för har fan inget å göra nu, så jäävla segt
men imorgon ska jag försöka lägga upp med höjdpunkten den 15, Busta själv :P inte kommit dit än haha


Ha de bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0