Japp



Igår kom cilla hem till mig, fan va brun hon va :( haha
Iaf så gjorde vi iordning oss, förfesta lite  och stressa som djur :P haha  sen drog vi in till stan, skulle igentligen kolla läget på deep men det va så mycket kö så vi drog till Chez  istället

Softade där med nåra av cillas kompisar sen kom Rosie iaf :D
Så träffa jag adde där också så han hängde med oss sen, å sen några som brukar handla av mig på jobbet som kände igen mig :/ haha

´Men när vi skulle vidare blev allt bara fel å hade inte hunnit stanna nånstans längre än 1 timma ändå pga tågen så vi drog hem istället, så blev la ingen lyckad kväll ändå, men skönt att komma ut iaf =)

Så lilla rosie sover här nu, haha vågade inet gå hem själv :P
& jag ska till jobbet om en stund :/




Gamla bilder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0