haha


Så va denna dagen avklarad, skulle vara ledig imon men så undrade bossen om jag kunde jobba på wilma eller nåt i kållered imorgon, jag och en till, för dom behövde låna lite personal, så jag sa ja, lite nervös nu :P men hoppas de går bra. kan va kul å se vilka som jobbar där :P

Sen så va det inne en kille och handla av mig idag, tänkte inte så mycket på de mer än att jag kände igen han lite, men så logga jag in på nattstad nyss så hade en jag skrev rätt mycket med förut skrivit till mig och fråga om det va jag, så då hade han handlat av mig, haha ballt

Va inne på allum också snabbt efter jobbet men hittade inget till rosie, hämtade bara ut ett par byxor till morsan, rosie förlåt du komemr nog få sen pressent :/ haha

Och niki är skit liten nu när hon har blivit klippt haha :D  hon känns som en bebis :P

Nu ska jag kolla på dirty sexy money =) bye bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0