Tisdag


Igår va det skit mycket folk också på jobbet, haha tog aldrig slut känndes de som, och mitt i allt går en vattenflaska sönder så de börjar spruta på alla kunder, å jag hoppar bakom ett hörn typ för å ta skydd :P haha
jag & Z jobbade iaf :D  och idag jobbar både jag Z och alexandra :D  har nog aldrig hänt att vi 3 jobbar samtidigt :P  tråkigt att båda går hem innan mig ba

Sen igår va det en alkis inne, som brukar va inne, och han va skit arg haha , å självklart kom han i min kassa båda gångerna, å han bara slängde pengarna å gick å sa massa saker så fort nån kund sega så de tog lite tid, å sen skulle han sparka i luften eller nåt vid ingången, så rammla han ihop .. haha helt sjukt att han äns kommer inte där när man e så borta ..

Ska till allum efter jobbet om jag orkar, måste ha bikini om jag ska med till Italien.. kommer bl svårt dom har inte så mycket i allum, men får bara köpa nån vanlig ..

ha en bra dag =) pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0