Hemsk dag

 Först vaknar jag av en "mardröm" vet inte om det va sannt elelr inte så springer å väcker syrrorna, för de hade med om mitt jobb hade ringt eller inte haha :P sen så jäävla varm så man svettas ju som en gris  + att alltingen e jag sjuk elelr så är det pollen haha vet inte va de e , kanske blandat?  så mått bajs på jobbet idag, va nära på att behöva jobba över men sa att jag orkade värkligen inte

så nu är man äntligen hemma

en till dålig grej att den resan jag också sofia hittade igår va inte som vi trodde, flyget ingick inte så då skulle de bli rätt dyrt, men har hittat några kanske altenativ iaf :P bara att dom är 1 vecka å inte 10 dagar, lite tråkigt hehe
få får se om vi bokar imorgon då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0