sol :D


Idag på jobbet kändes som en evighet, tiden gick fan inte, ska jobba samma tid imorgon igen så hoppas på att det går snabbare då, sen precis när jag skulle på rast idag va de någon blåbärsburk som hade gått sönder så fick stå å skrubba bort de haha + att massa tanter skulle fråga om allt, men jag kom tillslut iväg iaf =) 

Sen satte jag mig en stund ute i solen när jag kom hem =) blev bara en timma men det va nåt iaf :) 
Sen åkte jag & mamma med Nikita till Nääs, tog en liten runda där, testade kameran, hehe fattade inte så mkt så blev la inte så bra bilder, men några iaf :)  



bebishaha mamma & nikki
pappas bil


Blir nog film idag, Street kings tror jag =)
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0