Jobbet + so you think you can dance ;)


Jag har nog aldrig svettats så mycket som jag gjode när jag kom till tåget idag haha, va sjukt varm, riktigt äckligt var det !  Blev inte precis bättre på jobbet, en som jag fått almenacka + redbull av kom in och hälsar med: Hej älskling
Inte sånt man vill höra från jobbiga personer, sen var han inne och handlade 3 gånger till, + att han kom in en gång och sa nåt liknande: skulle bara säga tack för idag till den bästa i personalen. Okej klart gulligt sagt men jag jobbar för fan bara i en mataffär! Och jag gör inget speciellt :S  

Sen gick min jävla kassa sönder också, eller hela skiten haka upp sig så kunde vi inte starta om den, kom inte in i skåpet, så alla fick vara inloggade på varandra eftersom jag inte kunde logga ut mig ur min data för den hakat upp sig. jobbit värre men det fixade sig tillslut .. imorgon skulle jag igentligen vart ledig, men det blir int så, aja får la försöka njuta så gott det går på fredag som ör min ända lediga dag denna veckan! Kommer bli sjukt segt att jobba helgen!!!
yeah baby haha hjälp :O

Sen var det iaf bara att stressa hem och kolla på sytycd (so you think you can dance) Lika bra som vanligt :D fick några nya favoriter =) tror det komemr imorgon också?! hoppas på det ;)
 
humla :P got ya ;)
Lyckades fånga en liten humla + en fjäril som hittat in i mammas & pappas sovrum på bild, det var inte lätt kan jag säga ;) haha


Ska försöka sova nu om en stund =) 
/E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0