=)


Vart allmänt irriterad på alla jobba kunder idag haha , itne bra men men man visar det ju inte..
efter jobbet drog jag in på Allum lite snabbt å sen med pappa till stan, lägger upp sen det jag köpte =) Så nu är man hemma, blir kanske en promenad med nikki sen film + kladdkaka med mamma å syrran? får se om det inte kommer nåt jag vill se på tv :P haha 

juste loggade in på nattstad nyss, så är det en som skev: dig känner man igen 
haha så står de på hans press nu:  Vann SM i Classic BodyBuilding 2006 och 2007

tror jag vet vem det är, han är inte lite biffig haha .. han känner la igen mig för jag tro han brukar handla av mig
haha jaja så kan de gå :P

 

/E

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mina drinkar? Cosmopolitan under bilden, strawberry daquini , sex on the beach , rosapanten

2008-07-22 @ 20:41:26
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0