Tisdag

Tog mig lite längre sovmorgon än jag planerat idag, skulle ju upp tidigt å fixa massa saker men nej jag gillar att sova :P Värkligen tur att morsan väcker mig för jag hör inte min väckarklocka som jag vet att andra hatar :P haha

Så idag blir ännu en seg dag där man inte hinner med mer än att jobba .. ledig imorgon:) längtar !



Juste igår när jag kollade in på youtube (skulle la kolla nån av mina som jag filmat) så ser jag att jag hade fått mail, så läser det och då är det nån som har en hemsida om the game och hade sätt att jag hade video från konserten här i gbg, så han frågade om jag hade tagit bilder också och om jag kanske kunde skicka dom så han kan lägga upp dom på hans hemsida =)  vet inte hur stor hans sida är men ballt att han frågar iaf =) får se hur jag gör med det :)

 /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0