Tack Alex =)(f)

Jobbet idag, vad ska man säga.. som alltid, s e g t! Fick gå så jag hann med tåget, fan va gött! Ibland va det skit mkt folk idag sen helt plötsligt blev det helt dött nästan :S hållt på så dom senaste timmarna iaf.  Ända roliga idag var när lilla alex skuttade in och gav mig en julklapp :D haha så gulligt tack :D

Fick toffsar,spännen, spegel och en söt sak jag kan ha nyckeln på :D tack :D

Kom hem till dom här 2 skitungarna :D Mycket roligare med 2 hundar ju :D haha

Indra & Nikita =)

Hade tänk kolla på gossip girl, fick för mig att det började 20.00 men såg nu  att det började 19 =(  men ska iaf ta en dusch nu sen hoppas jag det är nått bra på tvn :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0