Söndag/Måndag

Japp i söndags natt åkte vi, kom hem i rätt bra tid idag fucking 11.30 timmar på ett plan gör en störd i huvdet! hha När jag kom hm kollade jag lie bland det jag köpt sen fick man hoppa in i duschen.. Sofia kom hit sen drog vi till trädgårn eftr man fixat sig lite, va ju The Game idag : D
 
orkar inte lägga upp nåt från varken Thailand eller konserten frräns jag har alla bilder .P
Nu har min kropp varit utan sömn förlänge, va nära på att stupa rätt fram när jag skulle läsa en sak nyss, haha , funkar ine som jagska nu<1 .. Skrivr mer om allt när jag har blder å sgit .P

Depigt att ara tillbakai sverige är det iaf!
Tillbaka redan imorgon p jobbet

god natt /E

Kommentarer
Postat av: alexandra

saknat dig, hade du kul gumman? ring någon dag

2008-12-08 @ 10:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0