smygrökare

Nu har man käkat och öppnat paketen =)  mätt som ett svin.. inte för jag äter mycket julmat för jag tycker inte det är gott, men mätt blev jag iaf, drack en liten drink efter maten med =)
Nu är jag så trött så jag har ont i huvudet och ögonen vill inte riktigt hålla sig öppna, men ska ta en sväng med nikki & Indra nu, tänkte gå till mormors grav. Wish u where here


Bild av frida
Blir många julbilder idag hehe

ska nog ta mig en shott fish innan jag drar ut med vovvarna hehe
Så bra att man har hund nu när man ska röka och så med, kan ju gå ut och röka men jag måste ju smyga med det när morfar e här, vill inte att han ska veta att jag röker eftersom han vet hur det blir, han har ju själv rökt men va tvungen att sluta. Bra det iförsig =)  Så idag är jag smygrökare :P
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0