oooorkar inte mer

Orkar inte jobba mer, så jävla tråkigt. vill ha 1 dag ledigt nu! Men får vänta,snart fredag =)
Imon ännu värre skit tid..
Hade jul lunch på jobbet idag, käka en bit julskinka, va inte hungrig när dom hade framme, sen glömde jag av att äta min mat så käka den nyss när jag kom hem, va rätt hungrig då kan ja säga haha
Malin va inne en sväng idag med =)

Fick julkalpp på jobbet också, gav min till morsan & farsan.. kan ju va lite snäll =)

Fick hem klänningen idag med, är väldigt osäker på den.. den va rätt söt men ändå vet inte om jag kommer trivas i den, man skulle knyta massa saker i klänningen för å få den som på bilden å sånt, får tänka lite på om jag ska behålla den!

Nu är jag helt slut
ska ta en dusch eftersom man inte orkar det imon när man ska upp så tidigt =(
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0