Mina klappar, tack :)


Mina klappar =)

Detta vad vad jag fick av alla idag :) tack så mycket :D
500 av morfar och 500 av farmor :D  underbart behövs nu :P
Sen fick jag en sjal,strumpor,tidning och smyckesträd eller vad man ska kalla det :P (de svarta trädet på bilden :D), pressentkort så jag kan göra någon behandling eller bara köpa hudprodukter :) Fick också en sak till håret som jag vet att dom tog sist jag klipte mig, så hade mamma köpt det till mig nu för jag tyckte det lukta så gott (hairtherapy,repair rescue från Schwarzkopf) Och ny mobil + minneskort 8gb :D Vet inte om jag gillar telefonen, inte startat den än, men fan jag behöver ny min är ju helt världelös som jag har nu! Fick en lite box med ögonskuggor å så i av syrrorna med (viva la diva)

Så jag är nöjd med allt =) Tack alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0