ledig jatack

Idag typ 1 timma innan jag skulle till jobbet ringer dom och frågar om jag kan jobba imon, jag sa nej för jag ville va ledig, sen fråga dom mig  om jag kunde jobba på fredag också när jag jobbar skit mkt sen, jag måste fan ha nån ledig tid, så det blev att säga nej där med, det räcker med dom tiderna jag har fan!  Känner mig så dum när man säger nej och spec när man säger nej till 2 dagar, men jagvarken  vill eller orkar ha mer nu vid jul!

Tiden flöt på lite snabbare idag på jobbet iaf, rätt mkt att göra förutom sista timmarna, men då fick jag gå ut med massa varor så det va skönt att slippa kassan ett tag.

Hade sällskap med rosie & cilla på tåget idag med :)  dom åker ju snart fan :P avensjuk som en gris på dom!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0