Julafton

Dagen på jobbet va hur lugn som helst, men tiden gick så jävla snabbt :D me like
Jag hade inte så mycket att göra men behövde inte sitta i kassan så myckket iaf =) underbart
Haha dom gjorde skit mkt frukost ocksåm med nutella å skit :P inte för jag åt det men de fanns iaf :P

Då har man imorgon kvar :P
Fyfan vad skönt det var att komma hem såhär tidigt..
nu hör jag att nikki är helt galen där uppe så det betyder att morfar har kommit hit nu :D:D

haha jag ser helt hjärndöd ut men skit i , bild från igår då får jag se ut så :D haha

Har redan öppnat alla paket förutom 2 :P va inte många paket detta året men jag kunde inte hålla mig :P
Nu ska jag upp å hälsa på morar :d tjoo /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0