Film mys

Dagen gick la inte så fort idag på jobbet, men fan va skönt det va att komma därifrån tidigt :) Efter mötte jag Sofia i centrum så gick vi och hyrde film, tar alltid så lång tid när vi ska hyra men idag tog det inte 1 timma iaf :P haha

Blev en konstig film, The Believer .. hade kunnat va bra men det va den inte heeh . .. slutet va ju sjukt :S
haha käka massa popcorn, så satte sofia i halsen (ovanligt? ;) ) hon börjar hosta som ett as haha
Jag- Ska jag slå dig?
Sofia- Nej tack
hha det va jävligt kul när vi sa det iaf :D
Jag menade bara att slå henne i ryggen som man gör ibland för å få folk sluta hosta, så kommer hon med sitt lilla nej tack haha lät så fult


Så nu sitter man här å tråkar framför datorn  och tråkar igen:P
/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry emma för att jag inte sagt till dig hur det gått med allt.. min chef har inte varit där så jag har inte kunnat snacka med henne om ledigheten, men tror inte det ska vara några problem haha :D DOCK så vet jag fortf. inte hur det kommer gå ifall jag får Chris Brown biljett i julklapp, så jag kan inte köpa någon än isåfall.. min msn är cp nu men föersöker komma in så fort jag kan.



puusss gumman.

2008-12-11 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0