Torsdag


 

Jobbat idag, fan va mycket folk det va ändå, alla är tillbaka från deras semester.. sista timmen va jag så jävla övertrött så skratta åt allt :P aja bättre det än att vara mupp ;) 
Kom hem och hade tänk dra ut och springa med engång, men det tog 1 timma eller mer för att lyckas övertala mig själv till det :P men nu är det gjort :D .. undra om jag kommer kunna gå imorgon

Mamma har vart hos ett sånt medium idag (sån som tar kontakt med döda) tror de heter medium, medie eller nåt sånt :P haha .. iaf det va för att se om dom kunde lyckas få någon kontakt med mormor, men det gick inte.. hon kommer säkert testa någon mer gång, om det värkligen skulle gå så måste jag också dit ! saknar dig mormor
Så mycket som har påminnt om henne hela veckan, riktigt jobbigt :/

Får se om det blir film ikväll eller nåt, värkar inte finnas något bra på tv

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0