Jag är en idiot!

Jobba igår, jävligt segt, sen drog jag och cilla till stan käka lite snabbt på donken och sen till hennes jobb =) Sen stack vi över till Rosies jobb, satt och tjöta med cillas kompisar å drack.. när klockan blev 1-2 eller nått drog vi vidare till trädgårn, fick med oss rosie efter tjat men hon kom med iaf :D  & där gick de snett för mig :/  Jag är en idiot som inte vet när det räcker med dricka för mig, men igår kännde jag värkligen inte av när det blev för mkt innan det va försent :/ Så jag förstörde hela kvällen, tack för all hjälp igår  iaf :) Aja vi kom hem, taxi.. sen däcka ja med kläder och allt i min säng, vaknade upp för en stund sen och känner att jag inte kan jobba idag, men det måste jag !  Mår som man förtjänar idag om man säger så;)
 
Träffade på 2 personer igår också som man inte sätt på evigheter =) alltid kul 

Får försöka hälla i mig vatten nu så kanske man klarar av den här dagen :/   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0