2 veckor kvar

2 veckor kvar tills min lilla semester, inget bestämt än om man ska åka någonstans men jag hoppas fortfarande, bara få kommer härifrån!! Fortfarande ingen som har nåt bra tips på vart man kan åka? :P billiga altenativ nu tänker jag på =)

vaknade vid 10 och låg kvar i sängen till 11, hur underbart är inte det :D haha
 Regnar för fullt ute, men det känns bara skönt, blir knaske att kolla på nån film om ett tag och bara dega :)
Tycker synd om Sofia som åkt iväg någonstans och ska campa haha iaf i detta vädret, men dom får det säkert ballt ändå ;)

ha en skön måndag =) / E

Kommentarer
Postat av: alex

Holla !! fick mina dermalogica grejer som jag beställt idag, det gick sjukt fort ! Beställde natten till torsdag och fick dem idag. Har ändå skickats från Englad liksom. Sidan heter www.jerseybeautycompany.co.uk och priserna är bättre. Köpte precleanse (150 ml) och en multivitamin power recovery masque (75ml) för 452 kronor. Bara masken kostar ju typ 500 spänn i butik =) erkänn bra? hihi. ses imorn på jobbet puss!

2008-08-04 @ 13:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0