Singstar


Skön kväll igår, jag Sofia & Rosie :D   Satt o tjöta drack & körde singstar :D
Hahaha skit ballt trodde aldrig jag skulle sjunga men sen va de jag som ville hela tiden haha även om jag förlora varje gång :P  Sofia lite mycket dricka för dig kanske ? ;) hahaha tycker synd om din mobil :D behöver inte säga mer du fattar iaf :D

Och jag älskar rosannas hus :D haha även om det va lite knepigt att hitta dit :P  men det är skit mysigt där iaf :D
 
Sen ringde jag pappa när jag skulle hem, så tog det kanske en kvart för han att komma dit, och under den lilla kvarten han alla vi decka, så han stod å banka på dörren ett tag innan nån av oss vakna å kunde öpppna haha oops :P

Får bli massa mer sånna här kvällar i sommar :D  + att cilla du måste med då också :D inte ligga på kanerieöarna å sola din jävel som nu  :P
 
Skit rolig kväll igår iaf :D


Sofia & Rosanna på bild =) haha

Kommentarer
Postat av: rosanna

En riktig skööön kväll :D

2008-04-27 @ 13:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0