Rea :D


Va först inne på Kicks & köpte Mascara, Lancome hypnose (265kr) , så sa dom att om
jag köpte en till produkt (valfri) från Lancome så fick man ett paket värde 500kr gratis :P
Jag & erbjudanden, kan inte hålla mig, så köpte ett läppglans med solskydd i för 165kr också =) 
Sen i paketet från Lancome fick man:
Hydra Zen NeurocalmTM dagcreme 15 ml,Hydra Zen NeurocalmTM ögoncreme 3 ml,
Virtôuse Mascara i gåvostorlek, Crayon Khôl kajal i gåvostorlek, Color Fever Rose 312 i gåvostorlek
och Hypnôse EdP 5 ml. 

Så passa på, erbjudandet gäller 28/3 - 16/4 ( eller så länge lagret räcker)
=)



Sen va jag inne på H&M en snabbis också för att kolla lilla rean :P
Köpte 2 Bh:ar (49.50 kr / st)
Ett grått linne 79.50 & Marinblå topp 79.50kr
Sen hade jag 20% på allt också eftersom alla va rea varor :P Fick sånt mail igår eller nåt :P
Så kom billigt undan därifrån iaf :D



Älskar att shoppa :D:D

Kommentarer
Postat av: gabii

är hypnose bra ? själv har jag bara testat virtôuse :P

2008-04-12 @ 20:03:52
URL: http://gabii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0