soffan igen

Ja vad ska man säga, somnade på soffan idag igen. helt slut och ont i huvudet. Men senare tog jag tag i att fixa mat och sen har jag tvättat och bäddat rent, så får hoppas man sover gott inatt :) Nu var dessa 2 lediga dagarna över och imorgon börjar dag 1 av 6 sen är det LONDON. Längtar så mycket efter att få komma bort även om det bara är några dagar, men behöver det nu, behövt det länge!
bild från igår
Nu blir det snart sängen, inte så trött nu däremot såklart när man väl ska sova, men får hoppas jag kan somna fort ändå.
.Emma


Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Heh, Okej. :D Låter trevligt. :D

Ja då jag ha haft en bra dag! Sj dÅ? =D

2012-05-11 @ 21:48:12
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0