120512

Godmorgon, tog mig ner till gymmet imorse och trodde jag skulle dö, den halvtimman på bandet kändes äckligt jobbig idag men jag tog mig igenom det.

bild från nedvarvningen

Riktigt skönt att vara helt själv på gymmet med, var en kille där men han gick efter en kvart, sen var det bara jag :D  haha mobbad

Så testade på 2 nya övningar, aldrig gjort på denna innan men det kändes gött, så sen ville jag inte gå därifrån haha, hade förlite tid till maskiner idag kände jag.


Nu blir det att stressfixa sig lite sen iväg för jobb, ikväll blir det nog nogån öl med Vicky på vasastan, har lite att snacka om :) Sen skulle Rosie och cilla dit med för R fylle år :D Grattis grattis :D:D:D<3 så det blir nice, en kortiskväll ute för imorgon ärdet ju jobb igen.
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0