120311

Godmorgon, vaknar upp av stråååålande sol :D Så skönt att få ha dnna dagen ledig för igår var det ju ingen sol som alla hade sagt att det skulle vara.  Igår kväll blev det lördagsmys hos S ialla fall, glodde på en film som var riktigt bra, machine gun preacher sen var även hot chick på tv så kollade klart på den med.

Så tanken var att vi skulle träna MRL idag men hon kände sig inte bra, så jag har bestämt mig för att dra ner ändå, mindre kul att gå själv men men kommer inte ångra mig efter =)  Ska ska röra mig dit om 1 timma.

Har redan lagat mat för idag så jag slipper det sen nu när det är så fint väder, blir lax och potatis idag.  Sen käkade jag bamsefrukost idag med så nu är jag riktigt mätt =)

och lillen ska alltid vara med när man käkar =) 

.Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0