120129

Godmorgon =)  Håret igår blev ju inte direkt som jag tänkt mig, men får va såhär nu så får jag hoppas det går att lösa nångång haha, men tack för all hjälp rosie iaf =)  Lagade mat till oss med vilket blev rätt nice =)

blev lax med citronsås och bullgur =)

Annars var det bara lugn hemmakväll, och planen idag var att jag och Rosie skulle ner till gymmet, jag lyckades komma ur sängen men inte hon hehe så jag drog ner en sväng ialal fall. Blev 45 min på bandet (sprang 30) och sen gjorde jag 2 maskiner bara, fortfarande ont så vågar inte mer + att det började komma massa folk så kände bara att jag ville därifrån. Men men som igår, bättre än inget.

Nu ska de fan bli ändring på riktigt.!

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0