120225

Hellu, igår blev det lite stress hem för att hinna träna men jag hann =) Dom hade ändrat passet på mrlen men det gick väll hyfsat ändå. Sen blev inte kvällen som planerat så gick och la mig vid 11 och tanken var att jag skulle upp och träna tidigt imorse, men orkade verkligen inte så sov lite extra och sen tog jag mig ut för å springa istället.  Skulle köra en testrunda på den vägen jag och R gick ibland förut, typ 7 km om det stämmer.  Men jag sprang faktist hela, okej väldigt långsamt men jag sprang hela vägen vilket jag trycker va bra ;) Helt död nu men det får det vara värt. Får se när man orkar sig på den vägen igen hehe sjukt jobbigt.  Blåser massa idag med men solen är framme :)
bild från igår
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0