120426

Morron morron, hängde på R till gymmet imorse så hann väll inte bli mer än 5 timmars sömn. Ville ha lite ändring så körde crosstrailnern idag istället för att springa, satan vad det var jobbigt. Får nog ta och köra på det lite ibland också, blir så tråkigt att alltid köra samma. Sen var de maskiner i typ 1 timma sen blev det solning =)

Satte igång en tvätt när jag kom hem och ska börja fixa med resten av av allt nu, om jag har ork kvar ska jag få upp lite auktioner på tradera, har bara 1 nu som jag sänkte priset på igår, kolla in den här :)

Igår var det ju löning så det var mycket på jobbet hela kvällen och jag och Bella stressade sönder typ i slutet haah, men vi fick skjuts in till stan så det var nice :)
imorse på gymmet
.Emma


Kommentarer
Postat av: Linn

sv, slutsålt ;/

2012-04-26 @ 11:10:33
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0