110701

Helllu, ett tag sen igen som jag skrev, jobbat för fullt. 2 veckor med endast 1 tidig dag vilket jag hatar. Vill ju jobba mera dagtider. Och nu när jag äntligen är ledig försvann det underbara vädret :( Min vanliga tur. I förrgår var en jobbig dag på jobbet, stod massa om B i gt och hela första sidan, vilket fick huvudet att gå på högvarvsamtidigt som det stod still, så var underbart att få gå hem tidigare.  Syrran som är på peace&love ringde igår också, äckligt avensjuk att hon fick se Kings of leon i onsdags, vill också :( 

Men bland allt skit så har jag förförsta gången fått en gnutta hopp om min semester, utlandsresa med andra syrran :) Ska inte hoppas för mycket för saker kan ändras men det hade ju vart grymt :)

Bild från igår påväg till jobbet i värmen :P
¨
Idag blir det lugnt, ska kanske träna MRL med rosie, har ju inte tränat på flera månader :$ Så hoppas jag pallar ta mig ner dit, imorgon blir det utgång med 2 tjejer från jobbet. Ska förfesta hos mig sen till stan, så möter vi kanske upp cilla och rosie =) Kan bli en bra kväll! Får ta och börja fixa lite här hemma nu för det är katastorf här haha.
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0