Backaplan

Så då har man vart hemma ett tag, blev inte stan utan vi drog till backaplan =)  Kommit hem med tränignskor, sport BH och ett tränignslinne, kom rätt lindrigt undan :) Får visa det senare.  Sen satt jag och mamma och fikade här hemma ett tag, mys mys.


Ska snart ut till parkeringen och möta en som brukar handla på jobbet, för jag ska få en spegel av han + att han köpte öl till mig när han var i Tyskland för ett tag sen, så nu äntligen får jag hem det =) Perfa. Glad också över att jag fick sålt 3 par skor :) Blir inte mycklet pengar för dom heller men i alla fall något + att jag får mer platts här hemma =)  gött gött, ska se om jag hinnr lägga ut lite mer anuktioner idag, annars imorgon kanske!
.Emma


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar; TACK!

2011-01-28 @ 15:50:15
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: hannabaj

emma ditt jäääääävla aaaas, vet du hur gärna jag vill ha dom skorna eller?!?!?!?!

2011-01-29 @ 11:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0