111217

Hellu =) Igår blev det jäkligt stressigt hem för att hinna ner till träningen. Men som tur va kunde morsan köra mig och rosie så då blev det MRL, gött pass.  Sen låg jag på soffan typ hela kvällen. Nu var jag lite duktig och tog mig ner till gymmet imorse, så har tränat 1 och en halv timma, tummen upp. Blev en halvtimma på bandet först (sprang 20) sen lite maskiner sen en halvtimma till på bandet med weight loss programmet, så nu är jag rätt seg eftersom jag gick både ner och hem igen med, går ju inga bussar på helgerna vilket suger.

Är besviken på att jag inte fått hem min klänning jag beställde med som jag hade tänkt ha ikväll :( Så vad fan ska jag ha på mig nu ?! faan

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0