111215

Godmorgon =)  Gårdagen på jobbet var så jääävla seg, kunde åka med Azra hem ialla fall vilket var jäkligt nice, slippa bussen och allt folk för en gång skull. Åkte hem och bytte om till myskläder sen åkte jag hem till Sofia så hade hon lagat skit god mat :D  Så vi käka tog ett glas vin och tjöta sen fixade hon lite med packningen och så, för nu är den skiten påväg till USA :P  Efter det åkte jag hem till S så kollade vi på fast and furious tokyo drift och chilla.  Gött att jag ändå kom upp hyfsat tidigt idag för jag hade bestämt mig för att ta mig ner och sola, så det blev en halvtimma på bandet med :) Alltid nåt hehe.  Nu ska jag fixa lite sen iväg för att jobba, äntligen dag 6 av 6 sen ledighet 3 dagar :D Sååå gött hoppas dagen går fort.

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0