100322

Hejsan hejsan, hann inte skriva något imorse och tycker itne det är speciellt kul nu heller när jag aldrig har nya bilder.. men tar ju inga på mig själv nu för äcklas bara mer än vanligt och går ju inte omkring i vanliga kläder typ för jag måste ha det här jävla bandet över brösten, så jobbkläder eller myskläder är det som jäller, tråkit värre. 1 vecka kvar!

Så vad har man gjort idag, jobbat.. otroligt segt, är så trött på det nu, all min ork/lust för sånt är borta.. vill bara ligga hemma och göra ingenting. Har fått för mig att jag absolut vill jobba med något kläder/skor/mode hållet skit i vad det är, något jag i alla fall är intresserad av så det kan bli kul att jobba. För just nu känner jag att jag inte kunde bry mig mindre om det jag gör.  Så uppåt är jag nu ;)
bara för jag gillar mitt halsband :D    gamma bild

Har vart och kollat på en lägenhet också, älskar uteplatsen men själva lägenheten var la ingen hit :( tråkigt värre, bara kolla vidare för tror jag komemr få damp i den lägenheten.
Ska snart tvätta bort mitt äckliga smink, kolla på håkans bar och svenska hollywood fruar och dö i soffan ett tag.. låter bra va ? 
.Emma


Kommentarer
Postat av: Kc

Så fin halsband!

2010-03-22 @ 19:27:53
URL: http://kassiie.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: haha ja precis! :P

jag har beställt från ASOS och det har aldrig varit krångel. det ända nu för tiden som man hört är att dom varit sega med själva leveransen (fick tex vänta 2 veckor på ett par skor som jag betalat 850 spänn för, mindre roligt då man trodde något hänt med dom). men tycker du ska beställa! :)

jag har ingen aning om vilken storlek 4 är tyvärr =/

2010-03-22 @ 19:31:50
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: filippa

hejhej :)

gud va fin blogg !

hur mår du ?

2010-03-22 @ 21:28:55
URL: http://liippas.blogg.se/
Postat av: Cilla

iiiihh vad gulligt haalsband :|

vart har du köpt det smuls?

2010-03-23 @ 01:31:23
URL: http://cillz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0