100721

Godmorgon =)  Blev ju en tripp till Ikea igår med morsan, köpte nödvändiga tråkiga saker men men sånt måste ju köpas också. Åkte med he mtill Lerum sen och packade dom sista sakerna, det ända jag har kvar där nu är mitt vitrinskåp som ska lackas om svart =)  Käkade grillat  och åkte och handlade lite mat.


Träffade på min kusin som jag inte träffat på minst 11 år i affären och han var ju tydligen elektriker, perfekt ;)  Så han kom hem till mig senare och fixade tvättmaskinen, satt och fikade och tjöta ett bra tag med. Fick ju höra många saker jag kommer förtränga och mycket annat.

Just nu - jag är körd, så jääävla körd haha  kan ju inte skriva för mycket här för jag vet att syrrorna snokar ;) 


Farsan fixade något virus program så allt är världelöst nu, kan inte ladda upp bilder på bloggen :/ ska försöka fixa det annars blir det ju skit tråkigt.  Skulle egentligen åkt till havet idag med men var så kasst väder imorse, ser ut som det börjar klarna upp nu =)  Nu är det dags för frukost och en låååång dusch!
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0