100127

Godmorgon, bad news .. blir inget landskrona idag för det är klass 1 och 2 varningar på snökaoset, FUCK .. har ialla fall redan ringt och bokat en ny tid så om inte nåt ska jävlas med mig igen så blir det Landskrona 11/2 istället, fan att man ska behöva vänta ännu mer nu.  Aja då har jag tid att läsa mer och förbereda mig mer men ville ju ha det gjort :(  Gick upp vid 7 och är för sur för  att gå och lägga mig igen så får la sitta här och kolla runt lite . Dags att börja hoppas igen ...

Lilla Cills skulle fortsätta sova ialla fall men ska ringa och väcka henne sen =)
.Emma


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

ja det e bara att shoppa, vet inte hur mkt snyggt det är där dock men de märker vi :P

2010-01-27 @ 08:45:29
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0