En dag på stan

Jobbet idag gick hyfsat bra trots allt strul som vanligt. Skönt som fan att sluta tidigt. Mötte upp Sara efter jobbet så gick vi till arbetsförmdlingen en snabbis för hon skulle skriva in sig igen sen tog vi bussen till stan. Och jag har nu testat att käka sushi för första gången, smakade inte så mycket så kan inte säga att jag gillade det och inte heller att jag tyckte det var äckligt.  

Sen kollade vi runt i alla möjliga affäret, åkte till järntorget för där har dom diesels provkollektion för sommaren 10 som dom säljer ut, hittade ingenting, och idag skulle det även vara speciell kväll på topshop så vi gick dit innan för att se om vi hittade något vi ville ha sen när dom hade extra öppet, men hittade inget där heller, besviken! Det vi åkte in för ju.  Men hittade några småsaker i andra affärer som jag kom hem med, lägger upp imorgon om jag hinner.  As gött väder i GBG idag ialla fall, sol :) Så idag har jag knappt vart hemma, skönt faktist men nu är man riktigt trött.  Längtar inte tills imorgon kan jag lova!

.Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

Gillar din skinnjacka!

vart kommer den ifrån? :-)

2010-04-30 @ 06:22:15
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: lillblondin

Snygg outfit!

2010-04-30 @ 11:02:33
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0