091017

Fan vilken skön början på lördagen :) Fått sova ut riktigt, gick inte upp förräns kl 1, såg att det var sol ute så fixade frukost och satte mig på framsidan och käkade :) Riktigt skönt ute när solen är framme :)

I går var en sjukt seg dag på jobbet.  Ända roliga var att stackars Sara och Eva fick gå omkring med världens största hästhuvud och dräckt på sig, dom skulle vara Harryboy hahahaha :D  Garvade som fan när dom gick omkring och gick in i kunder för dom knappt såg nåt :P Annars var det  skit, var så irriterad och så .. 
 
Ska nog ta pch fixa lite mer kaffe och sätta mig en stund till ute om solen fortfarande är framme :)
/E


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

hahah ja kan tänka mig :D

2009-10-17 @ 15:05:19
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Ja, det var ett tag sen jag hörde det jag också. Jasså, okej va tråkigt :/ Men de kanske öppnar en webshop här i sverige? Man kan ju alltid hoppas!

2009-10-17 @ 16:12:39
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0