Gratisbio

Jag är ju medlem på gratisbio, ibörjan trodde jag det var omöjligt att få ihop poäng till pressentkort eller biobiljetter men jag har fått ett som var på 100kr på Nelly och nu närmar jag mitt andra, bättre pressentkort :) Kan inte bestämma mig om jag ska välja pressenkort på H&M eller Nelly på 300:- eftersom det är där jag handlar mest .. jag älskar gratisbio :D Tänk att man bara kan få pressentkort sådär utan att egentligen göra något speciellt, jag beställer ju ändå så mycket från internet så varför inte göra det därifrån när man tjänar på det i slutändan ?!
Jag börjar närma mig 1000p :D

Man kan också tävla om pressentkort på Nelly värde 500:- varje månad genom att bara skriva i sin blogg, hade ju vart drömmen att vinna det med tanke på hur ofta man shoppar på Nelly :)  Och just nu kan man även hitta biobiljetter bland annoneserna, håller på till 10/5, dom gömmer 2 varje dag, men ska utföra minst 2 av erbjudanderna som dom laggt upp under tävlingen.  Så om ni inte är medlem på gratisbio än tycker jag ni ska klicka på bilden åvan eller här och bli medlem, det är inte så svårt som det kanske värkar =) lycka till
/E 

Kommentarer
Postat av: Martina

Va ute o gick i 1½ timme innan me pojkvännen, nu bli de lugnt framför tv:n. Hos dig?

2009-05-08 @ 20:32:08
URL: http://bimbofierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0