Äntligen är helgen över

Yes nu äntligen är denna helgen över, det var segt på jobbet idag men bättre än igår, vart rätt lugnt hela dagen, och tack för jag slapp öppna själv som jag annars får på söndagar, blir inte bra då för det kommer alltid å mycket folk.  Dom undrade om jag kunde jobba imorgon med, men ärligt så om jag inte har något att se fram emot och behöver spara pengar så orkar inte jag jobba massa extra, speciellt inte nu när jag är som tröttast på mitt jobb.

För ett tag sen sa en kund att han skrivt en egen dikt till en tidning och jag lovade honom att läsa den för skoj skull, men så glömde jag eller orkade inte tänka på det, men i alla  fall så hade han skrivit ut den idag så jag kunde läsa den , den var faktist fin :) 

/E

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej :)

Jag svarar på kommentarer :D

2009-05-10 @ 20:13:46
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0