090519

Godmorgon, bloggen krånglade hela kvällen igår för mig. Gjorde ignet speciellt igår ändå, kollade på stylista,gick ut med nikki sen låg jag som en död fisk i morsans säng ett tag, orkade inte röra mig.  Jag bestämde ju vinnaren av tävlingen igår, har kontaktat henne och ska se om jag kan skicka iväg armbandet idag :) Tack cocoo för sammarbetet och grattis Linda :)    Börjar sent idag så ska ut med niki och fixa lite.

HAHAHA snackade med rosie igår när hon var på jobbet, så försökte hon förklara en bild hon hade hittat där jag & hon var med, vet inte hur gammal den är, men jag hittade den sen också, fyfan vad små vi var :D  Jag rosie och några killar från våran klass + parallelklass :) Fan vad längesen allt känns!
Från V. Adam,Jag,Krale,Lundis,Rosie,Johan,Victor,Erik & lärare Jonas     old times
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0