090511

Heej heej .. Nu är man vaken, skönt att få sova lite längre idag, har ju fått gå upp tidigt hela helgen.  Mamma sa att det var sol ute när hon väckte mig men aa det var la bara just då, för nu är det helt molnigt. Så då kan jag lika väl lägga mig i soffan och se allt som pappa spelade in till mig igår, tror jag börjar med DH :) Kommer bli en degdag idag, ville egentligen åka in till stan för att kolla lite men jag ser förjävlig ut så tänker hålla mig inne idag, måste ju ändå ut imorgon när man ska till jobbet igen, jobba måmdag-fredag, så helgen har jag ledigt :D Men dom kommer la fråga om man kan jobba då som vanligt, men tror jag kommer säga nej då också, har faktiskt blivit riktigt bra på att säg nej nu :D... Nu, til tv:n
Gammal bild, saknar mitt hår =(  riktigt längesen jag hade så långt.

/E

Kommentarer
Postat av: Vilja

Svar: Roligt att du är med i tävlingen, lycka till!

2009-05-11 @ 11:19:04
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: maddiiiish

fin bild! :)

2009-05-13 @ 14:44:19
URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0