090706

Godmorgon, 1 dagen på semestern nu.. kan inte fatta att jag ska slippa stället på 1 månad. Ska försöka kolla och söka efter jobb nu på semestern, bara jag kommer igång någon jävla gång! Ska straxt ut med nikki, blir nog en långpromenad, sen fixa frukost ..  packa eftersom jag aldrig började med det igår .. ska alltid göra det i sista stund haha  Funderar på om jag ska ta och sola också.. kanske lika bra nu när man kommer gå omkring osminkad där rätt mycket ..
Får se vad man hinner ..  nu blir det promenad med lillen i alla fall :)  Hoppas inte regnet komemr tillbaka !

Snart får vi se dig live igen :D
Ice Cube
/E

Kommentarer
Postat av: AngelicaA

ååå medn vad skönt jag vill å ha semester

2009-07-06 @ 13:53:52
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0