Torsdag

Torsdag 8 Januari och nu får vi snö, ända gången jag vill ha snö är på jul, nu är det bara jobbigt .. men vaknade upp och ser att det snöat rätt mkt under natten.. ingen rolig natt för mig, låg vaken till 5-6  och vaknade kl.9 imorse, haft huvudvärk hela natten, den har börjat gå över lite nu efter jag tog 2 tabletter, men den kommr ju hela tiden tillbaka :( 
Är ju sjukskriven idag och vet inte om jag ska sjuksrkiva mig imon med, ingen ide att sitta på jobbet och må piss .. ska vänta med att ringa så jag får känna efter lite.
 
Okej lite mysigt med snö är det iaf =)  och varm oboy :)
Känns mer som att det är jul nu än hur det kändes när det va jul på riktigt :P
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0