Tillbaka i GBG

Tjoohoo .. nu är man hemma igen :/ Inte lika kul. Sthlm har vart underbart och konserten var grym :D  Jag ska gifta mig med Chris, och så är det bara!  Blivit en del shopping & festande :D Fan vad skönt det har vart att vara borta över helgen! Det kunde itne ha blvit bättre :)

Ska börja lägga in lite bilder å så sen tänkte jag :)  Möttes av mamma & sofia på centralen haha :D  Så nu har man kommit hem och käkat lite inte kunnat äta nåt sen halv 11 imorse för jag har vart så jävla bakis haha så nu var det jävligt gött med nått att äta typ 9 timmar senare haha

Jobba imorgon =(  Dom ringde faktist i fredags när vi satt på tåget till Sthlm och frågade om jag kunde jobba på lördagen .. haha skönt att man värkligen inte kunde :P

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0